Susu45 çok şükür şuan bir sıkıntı yok sadece azda yesem çokta yesem karnım 9 aylık hamile gibi şişiyo ve gergin hissediyorum kendimi daha önce sezeryan olmamla alakası varmı bilmiyorum birde oglumun hareketlerini sık sık geceleri hissediyorum ama bana çok aşagıda gibi geliyo dikişimin üstünde hissediyorum hep 🤷🏻♀️