seymdmr 7 ocakta kontrole gitmiştim cinsiyeti sorduğumda henüz küçük eli ayağı yeni yeni gelişiyor dedi ama bir tahminde bulunabilirim dedi tahmininiz nedir hocam diye sordum ERKEK dedi… Ama erkek desem kız çıkar,kız desem erkek çıkar dedi o yüzden 1 ay sonra görüşürüz o zaman netleşir demişti bakalım 4 Şubat’ta kontrole gideceğim cinsiyetimiz belli olur inşallah 😍🥰 bir kızım var,Mayıs’ta 7 yaşında olacak