Kızlar merhaba lütfen anlayanlar bilgi verebilir mi rica etsem reglim yaklaşık 11 gün oldu gecikti olmadım, 5 gün önce idrar testi yaptım negatif çıktı, fakat şiddetli bi sırt bel kalça ağrısı, iştahta artış, sık idrsr, göğüs hassasiyeti vs bu tarz belirtilerim göz ile görülür şekilde. Bugün kadın doğuma gittim rahmimde kalınlaşma olduğunu söyledi kan istedi 3 gün sonra sonuç dedi , folik asit verdi ne olabilir reglim mi olacak yoksa gebelik mi sizce