Betkbet o bölüm de 3 hafta önce 1 hafta yattım. Hemşireler çok güler yüzlü yemekler çok güzel. Odalarda çok temiz , zaten istediginiz zaman çarşaf odasindan temiz yastık yorgan kendiniz alabiliyorsunuz. Ve hergun temzileniyor. 🙏 Ayrıca odalar da iki kişilik.