Bussrra İlk hamileliğimde böyle bi ağrım olmamıştı, şimdi ikinci hamileliğim ve yürürken genital bölgemde ağrı oluyor, zor yürüyorum. Böyle bi durum yaşayan var mı?
tgcaizg Bussrra ben de yaşıyorum 2. Ayimdan beri . 2. Hamileliğim doktora söyledim agrimin olduğunu fitil verdi hafifledi ama geçmedi . Şimdi 23. Haftadayız
baharhanimm Bussrra Bugün tam 25 haftalık olduk benim de ikinci gebeliğim ilkinde hiç böyle bir şey yaşamamıştım ama beni çok tedirgin ediyor bu durum resmen ayla kalkmak yürümek istemiyorum ayakta durmaya korkuyorum .
Eliffffkkkkkk Benimde 25inci hafta dün yaşadım aynı şeyi çok eğilip kalktım ve soğukta durdum o yüzden olduğunu dusundum bugün yok cunku ağrı birde pilates topuyla hareket yapmıştım o mu etkiledi acaba diye düşündüm