İki gündür karnimda tam göbek deligimin altında ağrı var ve belimde ağrıyor soldan. Rahmim genisledigi için mi ağrıyordur. Şu son bir kaç günü stresli üzüntülü geçirdim, bebeğim huzursuzlandı mi ki diye düşünüyorum. Çok şükür olumsuz bir durum yaşamadım