Gulsah2210 bir kadın doğum doktoru hastalarının 24 saat ulaşabileceği bir numarayı hastasına vermek zorunda. Çünkü hamilelik dediğimiz süreç riskli ve sürekli ulaşmak zorunda olduğumuz bi dönem. Üstelik sen özelden gidiyorum diyosun. Eğer imkanın varsa değiştir doktorunu. Bak ben yurt dışında yaşıyorum. Benim Türkiye de ki doktorum ben ne zaman arasam burdan bile cevap verir. Ben sürekli rahatsız etmek istemediğim zaman mail atarım akşamları müsait olunca mutlaka hemen cevap yazar. Sen takipte olman gereken bi dönemdesin doktorunla kopuk olmamalısın.