naside6565 Kızlar ben 26 yaşındayım 3 gebeliğim tüplerimi bağlatmak istiyorum ama henüz hiç doktorla konuşmadım çevrem 30 yaşından sonra bağlatıyorlar diyorlar ama bilgisi olan varsa yardımcı olur mu
3minnosanasii naside6565 yaş sınırı yok canım senin ve eşinin imzasından sonra bağlatılıyor bende 28 yaşındayım 3. Sezaryenimi olacağım doktoruma söyledim tamam dedi devlet hastanesin de de belirtiyorsun doğuma girmeden önce imza atıldıktan sonra bağlıyorlar