Kubrayildirimm Arkadaşlar merhabalar 23 haftalığım ve kusmalarım bitmedi. Sabahları aç karnına içilen demir ilacı beni mafediyor. Ferro sanol kullanıyorum. Sizler ne kullanıyorsunuz? Doktorumun değiştirmesini isteyeceğim bu hafta.
Baby_B Kubrayildirimm fertamir iciyorum suda eriyor Demirim eksik 32+3 deyiz Günde 2 ye cikartildi Ben sabah icmiyorum Kahvaltimi yapiyorum Öglen acikinca ac karna iciyorum Aksamda yatmadan ac karna iciyorum Cunku sabah demir icince peynir,sut,yumurta demir emilimiini azaltiyor.2 saatte bekleyemiyorum ac ac. Öglen icmeyi deneyin
poyrazmom_ Kubrayildirimm ferrum kullanıyodum günde 2 kere ama doktorum değiştirdi bu hafta bana da ferro sanol verdi günde 2 kere aç kullanıyorum
Aybuke96 Merhaba, Bestiron stick kullanıyorum. Kesinlikle haplardan yana sıkıntı yaşayanlar için mükemmel bir alternatif. Toz halinde açıp direkt ağzınıza döküyorsunuz patlayan şeker gibi düşünün. Hiçbir yan etkisini görmedim ben,deneyebilirsiniz
Ozlemtoktas Merhaba bende fertrench diye bi ilaç/takviye kullanıyorum doktorumun tavsiyesiyle. 8. Aya girdim 31 haftalık hsmileyim demir değerim hiç düşmedi çok şükür
Masal7778 Bende Ferro sanol kullanıyorum ama sabah aç midem bulanıyor o yüzden akşam içiyorum genelde
ilbilge_ Ben çok demir ilacı değiştirdim, içemedim hiçbirini en son ferrum kullanmaya basladım 2×1 bulantı yapmıyor
sednc0 Kubrayildirimm canım benim doktorum yemekten iki saat sonra kullanmamı söyledi bulantı olabileceğini söyledi
seyma0661 Kubrayildirimm gyno ferro sanol kullanıyordum bu ay normal ferro sanol yazmış doktor. Aradaki fark ne bilmiyorum 40lı almış bulununca bidaha da yazdırmadım zaten az kaldı doğuma
Melike1234987 seyma0661 gyno ferol bnde kullanıyordm ama değiştirdi çünkü içinde folik asit ve vitamin var folik asit ztn aldığım için şuan da çok fazla geldiğini söyledi o yüzden değiştik bizde
Gamzeeecn Kubrayildirimm fertamir 100mg kullanıyorum ,çay bardağının yarısı kadar suya döküyorum toz ilacı içiyorum ,tadı da benım hoşuma gidiyor,aşırı mide bulantıma rağmen hiç etkilemedi bu ilaç