Selam kızlar kısaca bende yaşanan belirtilerden bahsetmek istiyorum ben gün gün kendimi dinledim resmen. Son adetim 30 Aralıkti sonra ovulasyon testini yaptım ve 12 de pik gördüm 13 ve 14 u ilişki oldu ve başka gün ilişki olmadı.İlk iki gün bişey hissetmedim
16 Ocak sağ tarafımda kasık ağrısı oldu ama uzun sürmedi bir iki saat sadece
17 Ocak hafif bel ağrım başladı
18 Ocak halsizlik ve uykum çok gelmeye başladı
19 Ocak yine yorgunluk halsizlik devam etti
20 Ocak bir işi yaparken aşırı yoruluyordum hemen
21 Ocak hafif göğüs ağrısı olmaya başladı
22 Ocak ilk testi yaptım negafit
23 Ocak göğüslerim artık şişti ve çok ağrımaya başladı dokunamiyirum bile ve gereksiz ağlama krizleri başladı
24 Ocak test yaptım ve çok silik çıktı göğüs ve bel ağrısı devam
25 Ocak kasık ağrısı ve sağ ayağım ağrımaya başladı
26 Ocak tekrar test yaptım ve belirgin çizgi var hamile olduğumu anladım
27 Ocak kan verdim ve değerim 375 çıktı.. benim bu şekilde ilerledi kızlar belki size bir fikir olur belirtiler konusunda