Pelnztrk Arkadaşlar 2 gündür sol burun kanaması yaşıyorum hafif hafif zaten hastayım burnumu silmekten tahriş ettiğimi düşünüyordum ama az önce 31.haftda burun kanamasının normal olacağını okuyana dek. Sizlerin de oluyor mu