Melosum34 26 gün önce sezeryan doğum yaptım 2. Doğumumdu fakat ilkinde olmayan acı bu dikişimde var sanki içim acıyor dikislerim içime batiyor böyle olan var mı geçecek mi bu durum çok rahatsız ediyor ve canımi yakıyor bu durum 🥹