atlasinannesi_ Daha çok var biliyorum ama bizim ev serin oluyor. Sizce yazlık kıyafet mi giyer yoksa normal yenidoğan kıyafetlwrden mi? Daha cinsiyeti de belli değil ama cinsiyeti belli olduğu günlerde bi alışveriş yapma isteğim var.
Yasminnnnn atlasinannesi_ 12 agustosfa doğum yapmıştım normal penye takımlardan giydiriyordum yazlık kıyafet almamani öneririm çünkü Eylül’de havalar serin oluyor
Nimpheloss atlasinannesi_ 25 ağustos olarak gözüküyor doğum henüz hiçbir şey almadım cinsiyeti bekliyorum
Elif2230 atlasinannesi_ kızım temmuz 26 doğumlu Ankara da yaşıyorum bana da kalım giydirirsin bebek o falan dediler pikeye bile sardırdılar doktor hepsini gelip soydu 3. Gün uzun kollu giymekten isilik geçirmeye başladı 3. Günden sonrası eylül sonuna kadar hep zıhın ve alt şeklindeydi çok hastane çıkışı almamanızı öneririm o yüzden
09Tugba_0909 atlasinannesi_ atlasinannesi_ merhabalar benimde 31 Ağustos dedi doktorum zaten son bahara doğru gireceğimiz için artık hava git gitte serinlemeye başlıycak o yüzden ben hep kışlık almayı düşünüyorum 😊😊
atlasinannesi_ Yasminnnnn biz Manisa da yaşıyoruz burası ekime kadad sicak oluyor ama tabi ki yine de serin olma olasılığı yüksek sonuçta yaz bitmiş oluyor. Teşekkür ederim yorumunuz için.
atlasinannesi_ Elif2230 oğlum Haziran doğumlu ona sadece zıbın giydirdim ama bu tam Eylül başı gibi olacak ondan kararsızım
Nimpheloss Dilaraa55 Aaa aynı tarihlerde gebe kalmışız cinsiyeti öğrendiğiniz zaman yazın mutlakaaa 🌸 benim bir sonraki kontrolüm 12. Haftada olacak öğrenmeyi çok istiyorum ama çok da umutlandırmak istemiyorum kendimi
Dilaraa55 Nimpheloss Yaa yazarim tabikii benimde 11.2. sinde eğer öğrenirsem o gün yazarım belki cinsiyet partisi yapmak istiyorum bilmiyorum benimki bence kız ama bilmiyorum bi oğlum var sizin gönlünüzden ne geçiyor? 🥰😅🙈
Nimpheloss Dilaraa55 Ben de o hafta gideceğim kontrole inşallah ama tarih belli değil eşimin iş yerinden izin aldığı gün gideriz heralde. Kese sağ taraftaydı hep sağ yanımda ağrı hissettim ben erkek hissediyorum ilk gebeliğim fakat eşim ailem arkadaşlarım herkes kız olacak diyor bir tane oğlun olacak diyen olmadı kafalar çok karışık 😅 Sağlıklı olsun da erkek kız önemli değil 🤲🏻
Nimpheloss Dilaraa55 Cinsiyet partisi konusuna eşim çok sıcak bakmıyor biz gurbetteyiz ailemiz uzakta burda da çok çevremiz yok o yüzden ben de sıcak bakmıyorum ama öğrendiğimiz ilk anı kaydetmek istiyorum belki doktora kağıda yazıp vermesini isteyebilirim evde öğrenirken video çekeriz bilmiyorum ama aşırı aşırı da merak ediyorum dayanamayıp o an söylesin de isteyebilirim
Dilaraa55 Nimpheloss Anliyorum 🥲 sağlık olsun valla bende aşırı merak ediyorum o yüzden cinsiyet partisini hala düşünüyorum dediğim gibii 🙈
09Tugba_0909 Nimpheloss evet bende duydum internette falan bide kese şekli yuvarlaksa kız enliyse erkek diyorlar tabi ne kadar doğru bilemeyiz
Dilaraa55 Nimpheloss O konuda pek bi bilgim yok canım ama benim dediğim gibi oğlumda sağdaydı şimdide sağda 🙈
Girlmama atlasinannesi_ e bebekte yandan bağlamalı zıbınla var ondan al bence ince ama uzun kollu biz mersinde eriyoruz o tarihte işte ile göre de değişiyor tabi ama havalar baya sıcak olur bence