32 haftada ara ara yaşadığım mesaneye kasıklara baskıyı, 34. Hafta dayız artık daha net ve sürekli hissediyorum baya da zorlanıyorum siz ne zama hissettiniz? Bebeğin kafası mesaneye baskı yapıyormuş, doğum pozisyonu mu aldı erken doğar mı, yoksa yer değiştirip bu durum düzelir mi