Merhaba anneler
Şimdiye kadar hep bebeklerin hastane çıkışlarını görüyorduk şimdi sizinkileri görelim hem bizlere de fikir olur
Ben hastaneden çıkarken dikişten dolayı (sezaryen )rahat etmek için bir elbise düşünüyorum ama nasıl bir şey olur hiç bilmiyorum ya da rahat edebileceğim Tayt bulursam üstüne tunik tarzı bir şey almak istiyorum rahat etmek açısından
Hadi birbirimize fikir olalım