Düşük yaptıktan sonraki ay hemen tekrar gebe kaldım o yüzden son regl tarihim yok düşüğün başladığı tarihi son reglin başlangıcı olarak mı kabul etmeliyim? Kaç haftalık gebe oluyorum kafam çok karıştı doktor kese 5.5-6mm arası dedi.
Düşüğün başladığı tarih
15 aralık pazar günü
23 Aralık beta hcg 0 olmuştu
1 ocak korunmasız ilişki
23 ocak tekrar pozitif test 6mm kese göründü karın ultrasonunda
Daha öncede 2 düşüğüm vardı sizce gelişimi iyi mi doktor hemen coraspine ve kan sulandırıcı iğne başladı her gün vuruluyorum çarş günü tekrar randevum var inşallah büyür :(