madreysubebe bebeğim oturur pozisyonda ve şey dedi, suyun az gibi o yüzden dönemiyor dedi o yüzden de detaylı ultrasona gönderdi, 6 şubatta detaylı ultrasonum var. Şeker sınırda derken de açlık 75-85 arası, doktor 95den az olmalı dedi tokluk da 140ı hiç geçmedim, o da sınır 145. Yediğime içtiğime çok dikkat ediyorum ama havuç suyu biraz riskli bence şeker için sanki