Mmehtappp doktorunuzu dinlemenizi tavsiye ederim, günde 3 defa ağızdan almama rağmen kanamam devam ederken doktor değiştirip günde 1 defa geceleri almaya başladım ve kanamam kesildi, ağızdan alındığında emilimi ve etkisi daha az oluyor dedi doktorum, vajinal yolla alındığında herhangi bir risk yaratmadığını da betimleyerek çok güzel anlattı, bebek sandığımız kadar aşağıda değil. Burda denilenleri değil lütfen doktorunuzu dinleyin, sağlıkla alın bebeğinizi kucağınıza 🌸