Amabanavardendi Arkadaslar ultrason da 31+5 çıktı haftasiyla uyumlu dedi ama kilosu 1900 bana az geldi 32 ye girecek çoğu anneninki 2 den fazla sizce de az mı boyu da 41.5 cm dedi
seyma0661 Amabanavardendi neye göre az kime göre az 😂 biz 32+0da 1840 gram 44cmdi doktorum haftasıyla uyumlu dedi
Baby_B Amabanavardendi 31+5 te bizim bebekte 1900 idi Boyu 42 cmdi Simdi 32+3 deyiz 34.haftada kontrolüm Ölcümler 265 gram oynuyor + - onu bilemeyiz yani direkt dogru degil Ama zaten 31.haftada 1500 olmasi gerekiyo 1900 de gayet iyi Bu haftalardan sonra kilo alicaklar asil
Mervecimmm Amabanavardendi bu bebek boy ve kilosunu kıyaslamak o kadar yanlış ki ve boy/kilo postlarına çok kızıyorum özellikle tecrübesiz anneleri kıyaslamaya sevk ediyor ve gereksiz yere üzüyor. Bebeğinin boy ve kilosu gayet iyi. Benim ilk bebeğim 37. Haftada 2 kilo 44 cm doğmuştu.Normal miydi? Değildi elbette ama bazen yapacak bir şey yoktur
Amabanavardendi seyma0661 kız ne biliyim üzüldüm ya 2 falan dese diye bekliyordum bi heycanliydimki😄😄😄
seyma0661 Amabanavardendi burdakilere bakma hepsi tosun doğuracak 🤭 kiminin şekeri olduğu için bebek önde gidiyor yada iri oluyor. Doktorum ne diyorsa onu dikkate al haftasıyla uyumlu dediyse bitmiştir benim için
Melikeakkc Amabanavardendi 1900-2000 arasında dağlar kadar fark mı var anlamadım ki bu kilo derdini, daha 32 siniz 39-40 haftaya kadar zamanınız varki zaten. Nerdeyse 2 ay daha var.
Granit Herkesin bünyesi farklı ve + - değerler arasında ortalama değerler söylüyorlar . Haftası ile uyumlu mu diğer ölçümleri onu takip edin benim de kilosu o haftalarda dediğiniz civardaydı.
Amabanavardendi seyma0661 seyma0661 sağlığı hersryden önemli tabiki Rabbım hayırlı evlat etsin sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin
Amabanavardendi Melikeakkc yoğun enfeksiyon um var erken doğum riskim var 39 40 i bulmaz dedi doktor son haftalarda kilo alıyor zaten o haftalarda da doğarsa alamayacak bu yüzden endişem