Gultenakkoyun Suni sancıyla normal doğum yaptım. Merak ettikleriniz varsa sorabilirsiniz. Doğum hikayemi en kısa zamanda yazacağım
2minnakannesi0 Gultenakkoyun Hayırlı evlat olsun inşallah 🌸 açılma ağrı mi vardı neden suni sancı aldınız bi sebebi var mı yoksa kendi isteğiniz mi
biryildiz42 Gultenakkoyun su mu geldi nasıl oldu anlatır mısınız bende 38+1 oldum merakla bekliyorum nasıl olacak dşye. Bu arada Allah analı babalı büyütsün inşallah 🙏
Uykusuzz_koala Of canımın içi bugün bende 38+5 günlüktüm yarın 38+6 oluyorum. Dün su gelme olayı yaşadım testler yapıldı anlayamadılar. İlk nst de sancı çıktı sonra normaldi. Korkuyorum nasıl oldu seninki ? Bu arada Allah analı babalı büyütsün .
Gultenakkoyun Uykusuzz_koala benimde bugün 12 gibi hem nişan hem suyum geldi. Kontrole geldiğimde 1 cm açıklığım vardı ve bebeğimin başı çok yukardaydı, sancımda yoktu. Ebe ve doktor sezeryana daha yakın gibi durumun dediler. Ben ona rağmen suni alıp denemek istedim. 2 gibi suni verilmeye başlandı. Açıklığım 5 cme kadar çok yavaş ilerledi ve sancılarda dayanılmayacak gibi değildi. 5 cm olduğunda saat 6.30tu. 5 cmden sonrası çok hızlı oldu ve yarım saat içinde doğumum gerçekleşti. Yani 7de doğumum oldu
Gultenakkoyun 2minnakannesi0 suyum ve nişanım geldi ona rağmen açıklık 1 cmydi. Kendi sancım yoktu. Bebeğimin başı çok yukardaydı. O yğzden suni verildi. Yani ben istedim. Yoksa sezeryan taraftarıydı ebem
Gultenakkoyun Miross0114 su ve nişan aynı anda geldi. Açıklık sadece 1 cmydi. Kendi sancım yoktu bebeğimin başı çok yukardaydı. 2de suni aldım 7de doğurdum
Gultenakkoyun biryildiz42 evet benim bugün 12 gibi hem su hem nişanım geldi. Açıklığım sadece 1 cmydi. Kendi sancımda yoktu. Bebeğimin başıda çok yukardaydı. Ben ona rağmen suni istedim 2de suni takıldı 7de doğumum oldu
Gultenakkoyun Almira_ açılma sadece 1 cmydi ve bebeğimin başı çok yukardaydı. Kendi sancımda yoktu su ve nişan gelişiyle hastaneye geldim. 2 gibi suni takıldı 7de doğumum oldu.
aydumami Bende 41 haftalığım açıklık ve yumuşama yok ama sancım çok, 6 dk 8 dk 5 dk 4 dk 10 dk değişiyor iki gün sonra tekrar gel dedi, acaba bu sancılarla açılmam hızlanır mı yada açılma olur mu, çünkü bu gidişle bana da suni gözüküyor