Aydur_4242 Ebrkn 2 yıl önce levelde olmuştum murat hocaya memnun kalmıştım bu yıl ikinciye hamileyim bakalım kadin doğuma gidiyorum büyük ihtimal orda olcak sezeryanim
Kardelenak Ebrkn bende 4 buçuk yıl önce level de murat bey de olmuştum pek memnun kalmamıştım kendisinden de hastaneden de o yüzden şimdi tekrar gebeyim devrekteyim şuan gokcebey e gidiyorum daha yeni cunku ama kadın doğum hastanesine onur dalay yada ferhat tufekci ye devam edecegim
GlcnPlbs Merhaba,bende 3 yıl oluyor planlı sezeryan olalı levelde murat hocaya olmuştum çok güzel ve rahat geçmişti çok çabuk toparlanmistim şimdi nasipse 2.ci sezeryanim olacak Nisan’da o da levelde Selen hocaya gidiyorum çokça memnunum
nevanur_srt Aydur_4242 normal 25 sezeryan 23 dediler bizede ama haftasonu yada saat 5 ten sonra doğum olursa +5 bin daha ödüyormuşuz
GlcnPlbs Aydur_4242 Aralık ayında girmiştim 2500 TL odemistim ama malum yılbaşından sonra zam gelmiştir güncel fiyatını bilmiyorum benim yaptirdigim da devlette yoktu olsaydı oraya giderdim bir fark yok yani
Aydur_4242 GlcnPlbs devlettekinden memnun kalmadım sordugum sorulara cevap vermedi yani içime sinmedi o yüzden bide level yda murat hocaya gidesim var
GlcnPlbs Aydur_4242 Murat hoca kendi kliniğinde ayrı çeker mi bilemem ama level de hoca kendi incelerken bir yandan söylüyor soru sorduğunuzda cevaplıyor ilk hamilelegimde de levelde yaptırmıştım imkanın olup yaptırmak istersen yaptır tabi canım 🌸
02_snd GlcnPlbs doğumunuzu kim yaptı yine aynı doktorda mı doğum düşünüyorsunuz? Selen hoca ben bişey sormadıkça anlatmadı. O yüzden orayı bıraktım. Özellerde şu an yoğun bakım sıkıntıları var bilerek çocuklar yatırılıyor para almak için. Endişeliyim açıkçası. Ama üniversite hastanesine başladım. Çok bekliyorum acil ameliyat olunca. Ama ilgileri çok iyi. Hala kararsızım. Özel de doğum daha mı iyi. Merkezde yaşıyorum
GlcnPlbs 02_snd ilk dogumumda 8 ay boyunca onur beye takipliydim özeldeydi o zaman doğuma 1 ay kala hastaneden ayrıldı Murat hoca geldi doğumu o yaptı çok fazla tanıma fırsatım olmadı ama genel anlamda iyiydi doğumumdan da hastaneden de memnun kaldım şimdi yine aynı hastane ama doktorum selen hoca en başından beri ona gidiyorum çokça memnunum kendisinden dogumuma 1.5 ay kaldı ve o yapıcak.
GlcnPlbs 02_snd ilk dogumum covid zamanıydı o yüzden özele gitmiştim ve sezeryan istiyordum gayet güzel geçti doğum ve sonrası ilgililerdi hemşireler agrınız olduğunda söylediğinizde yapıyorlar eşiniz de kalabiliyor yanınızda extra herhangi bir yakınınızda kalabiliyor sıkıntı olmuyor illa özelde olacak diye bir şey yok gittiğiniz hastane doktoru beğeniyorsanız normal doğum korkunuz da yok ise yola istediğiniz gibi devam edebilirsiniz