avukatannecik merhaba öncelik umarım sağlıkla kucağınıza alırsını bebeğinizi. Tabii ki anne olmak zor ama paha biçilemez, bazen bir anı yaşarken insan diyor ki Allahım bu günler geçmeyecek mi hep böyle mi olucak ama geçiyor. Yardımlaşma bebeğin sık uyandığı günlerde çok önemli, mesela eşim kalkardı alırdı ben uyurdum ben kalkardım o uyurdu akşam gelirdi hemen kızımı alırdı ben işlerimi hallederdim eş yardımı çok önemli bu yüzden, insan o uykusuz günlerini bile o kadar çok özlüyor ki o hallerini kızım martt 2 yaşına giricek sanki daha dün doğurmuşum gibi hissediyorum🥲 Evet annelik zor ama çokta keyifli insan biraz büyüyüp sana gelip annem diye sarıldığında her zor günü unutuyor, unutmayın her gecenin bir sabahı var🌸