Meleksvr Selam kızlar size bir sorum olacak ben 37 haftalık hamileyim bugün doktor kontrolüm vardı sancım falan çıkmadı çatı muayenesi yaptı doktor biraz acılıdı kanaman olur dedi evet hala devam eden akıntıla karışık kan devam ediyor bu normal mi
Simasu14 Meleksvr Benim iki cocugumdada çatı muayenesini yaptığı günün sabahında doğumum oldu. Suyum falan gelmedi. Sadece nisanimin geldi
Meleksvr Bilmiyorum ki canım benim ikinci hamileliğim ilk hamileliğimde 37 haftalık yapılmıştı ama böyle yapmamışlardı