Bence ilk alınması gerekenlerden. Bebekler ilk 4 ay ağızlarından nefes almayı bilmiyorlar sadece burunlarından nefes alıyorlar. Yani en basit bi bütün tıkanıklığı beslenmesinden tutun uykusuna, gazına, bebeğin huysuzluğuna her alana inanılmaz etkisi oluyor. Ben Direkt Nexus almıştım, çok memnunum. Oğlum 3 yaşında şuan. 7 aylıkken Covid oldu 1,5 yaşında domuz gribi oldu arada grip nezle oldu hep elimizin altında yani kreşe gitmeyen çocuklarda hastalanıyor. Şuan kreşe gidiyor şuanda kullanıyoruz. Hatta ben şuan gebeyim ciddi derecede zatürre geçiriyorum doktorumun verdiği nebulleri bu cihaz sayesinde evde kendim alabiliyorum.