yeni_anne2
Açıkçası ben bionaturali (açık mavi olan) diğerlerinden daha rahat buldum fiyat olarak biraz daha yüksek ama bence rahatlık olarak bana iyi gibi geldi ama tabi herkesin kendi tercihi başka markalardan memnun olanlarda vardır mutlaka 🌸🌸 biz kendi açımızdan söylüyorum sadece hiç başka marka kullanmadık açıkçası hala Sleepy kullanıyoruz, yaza doğru tuvaleti öğretmek istiyorum artık bakalım nasipse 🌸🌸🌸