Naciyetosun zaten 7.5 aydan fazlasınız ve doktorlar o sekılde ıfade edıyor hatta 7 tamamlanınca yanj 210 günü tamamladığınızda 8. Aya gırmıs oluyorsunuz ya o yüzden o sekılde ıfade edıyor.o ıfade de yanlış degıl 7 yı tamamlayana 7 ay 1 gun bıle olsa 8. Ayınıza gurmıs olucagınız ıcın oyle denır.