Kızlar bugün saat üçte durduk yere kanamam başladı tek seferlik çok geldi sonra lekeye döndü doktora gittik hemen benim kendi doktorum sadece kalbini dinledi progestan verip eve gönderdi hiç birşey söylemedi bir daha ne zaman kontrole geliceğimide söylemedi bende hemen arkadaşımın gittiği doktora gittim herşeye güzel güzel baktı bebeğin hareketleri felan iyi kanama alanı felan yok dedi iğne yaptı oda progestan yazdı vajinal yolla kullanırsın bide bol bol dinlen dedi eve geldim kahverengi lekeler devam ediyor bu durumu yaşayan varmı ilk gebeliğim çok korkuyorum