Damladzdslk Merhaba kızlar ben 20+2 haftalık hamileyim normalde böyle birşey yoktu ama bir aydır farkına vardigim genitikal bölge siğillerim oluştu tamamen gebelikte olan birşey ve bence büyüyorlar açıkçası çok endişeliyim almakta temizlemekte bile çok zorlanmaya başladım en ufak birşeyde kanıyor çünkü doktora geçen ay gösterdim küçüktü sorun olursa ameliyat esnasında alınır dedi ama o şekilde deyildedi ama bu ne olucak böyle ilk defa yaşıyorum ikinci hamileliğim ilkinde yoktu bı dermatologa git dedi dogurana kadar büyürse ameliyatta almazlarsa bide bunu yaktirmaklami ugrasicam çok canım sıkıldı 😢
arciha Damladzdslk Siğil olmadığına emin misiniz doktorunuz ne dedi tam olarak çünkü siğilse kendi kendine geçmiyor yakılması/alınması gerekiyor ayrıca hpv testi olmanız gerekiyor.
brnaksyince Damladzdslk canım geçmiş olsun. Kanattıkça çoğalır çok dikkat et. Hamilelikte yakılıyor diye biliyorum
Aydur_4242 Damladzdslk bende 13 haftaliktim kriyoterapi işlemi yapıldı şuan 17 haftaligim yok oldular tekrarlarsa bi daha gel demişti cildiye doktoru bisey kalmadı kanadikca daha çok yayıldı karnabahar şeklini aldı çok şükür şuan bitti 2 seans gidip kriyoterapi işlemi yapılıyor sizde gidin biran önce daha çok cogalmadan işlem görün
Damladzdslk arciha takip edilsin büyürse yakılması lazım dedi doğumda alındığını yakıldığını duymuştum ama benim gittiğim yer yapmıyor sanırım tekrar konuşacağım
Bero3809 Geçmiş olsun bence de cildiyeye git eğer dondurma işlemi yapılabiliyorsa yapsınlar hpv olabilir bende de vardı gebelikten önce dondurmuşlardı sonra yok oldular
Damladzdslk Bero3809 yok herhangi bir işlem yapmıyorlar durdurma ilaç merhem gibi birşey yok sadece yakılıyormus ama dermatologa git dedi
Damladzdslk brnaksyince dış kısımda iki tane var onlarda kanama yok alırken ağda da sorun oluyor ama iç kısımda bir tane var o peceteyle temizlerken bile kanıyor çok canımı sıktı doğuma kadar napicam böyle bilmiyorum tekrar konuşacağım
brnaksyince Damladzdslk ağda ve jilet bu durum da önerilmiyor canım maalesef makasla kısaltma yapılması gerekiyor. Ama insan rahat edemez o şekilde. Sen dediğin gibi tekrar konuş çünkü yakılıyor eğer çoğalırsa daha zor . Bağışıklık sistemi düştüğü için ortaya çıkıyor. Yediklerine dikkat et ev yoğurdu kefir bol meyve sebze tüket.
Damladzdslk brnaksyince evet haklısın ondan oldu sanırım zaten kendimi çok gucsuz halsiz hissediyorum sürekli de hasta oluyorum psikolojik olarakta çöktüm zaten alamadığım içinde stres oldum asla rahat edilmiyor ne olursa olsun tamamen temiz olmaya çalışıyorum ne olacağı belli olmaz diye
Damladzdslk Aydur_4242 çok teşekkür ederim hamilelik sırasında mı yapıldı çok şaşırdım peki hangi bölüm
Aydur_4242 Damladzdslk evet şuan 17 haftalik hamileyim 13 haftalikken yapıldı zaten kriyoterapi dediği dondurma işlemi gaz sıkıyor biraz yakıyor iki gün sonra yara oluyo ondan sonra dökülüyor dermatologa gittim kadin doğum yonlendirmisti
Eceninannesi_ Benimde vardı hatta büyümüştü, artık canımı yakıyordu. Doktorumla görüştüm.30. haftama girerken Sadece genital bölgemi uyuşturarak yakma işlemi yaptı. Bir hafta yakılan yerlerde çok hafif yanma hissi oldu ama şuan çok rahatım.
Damladzdslk Eceninannesi_ bana böyle doktor hamileyken olabileceğini anlatmadi bende yaptirmak istiyorum teşekkür ederim korkmuştum
Aydur_4242 Damladzdslk vajinanin içinde değil dış kısımlarda ise müdahale ediliyo dondurma işlemi uygulanıyor mutlaka gidin dermatologa değilse çoğalır benim çoğalmisti yani
Damladzdslk Aydur_4242 bugün konuştum doktorla dermatologa kesin git ama hamilelik zaten kısa bir sürec hamilelikte işlem önermiyorum dedi yakma dondurma gibi birşey yapayım mı demiştim
alpege_ Haftada falan benimde genital bolgemde 5-6 tane cikti daha onceden hic yoktu gebelikte cikip cogaliyormus bana doktorum bi solisyon surdu gebelikte cok bisey yapamiyoruz dedi eczandden il-33 diye bir ilac aldim her aksam surdum sigil ustine yalniz acayip yakiyor 3-4 gun sonra hepsi dustu suan daha hic yok