busyet2002 inanın o kdr isim baktık ki ben beğensem eşim beğenmiyor ortak beğendiğimiz bu oldu .
bravo61 aslında kafama takıldı hocaya bir sordum o da çok istediği için bilinç altına yerleştirdin dedi ama içine dert oluyor vicdan ediyorssn koyma dedi . Ama eşimde başka isim beğenmedi bütün isimleri baktık diyebilirim mecbur böyle kaldı