Zhraaltun valla ben de sancıyı normal adet sancısının şiddetlisi olark düşünmüştüm ama hiç alakası yok. Tarif edilemez z bişey gerçekten. Bi anda kasıklara bir ağrı giriyo ama böyle bir ağrı sancı yok yaklaşık40-50 aaniye sürüyo sonra suruluyo o sürede de uyku moduna geçiosun o kadar yoruyo ki sancı. Ben sancı çekerken kendimi parçalayasım geldi. Ve ben ağrı eşiği çok yüksek biriyim yani.