Anneler 6+1 haftalığız. Gecen hafta kese göründü cok küçüktü geç dollenmeden dolayı. Rahimde kanama alanı vardi. Progestan igne ve hapını içiyorum. Sag kasigimda batma ve doluluk var cok rahatsız ediyor. Geceleri sadece sırt üstü yatıyorum bu yüzden sırtım belim çok ağrıyor. Nasipse cuma günü 6+5 de bebegi ve kalp atışını görmek için kontrolümüz var. İnşallah her şey yolundadır cok endişeliyim. Sizde durumlar nasıl? ♡