hllaltas25 Gamzegul01 hiç iki isim kombini yapamıyorum ya kızıma da tek isim koydum oğluma da öyle yapacağım inşalah 😊
Gullusah92 hllaltas25 bilge sade olarak değilde Bilge Kağan veya Kaan daha iyi sanki, bi ara ben istemiştim, Bilge Kaan, İlteriş Kaan diye, dedesinin de adını koyacağımız için çok uzun olacak dedik, vazgeçtik.