panikprenses hllaltas25 bence guzel unisex bir isim, ben de cihan ismini cok istiyorum ama esimde unisex diye istemiyor 🫠
annesim220508 hllaltas25 bana kızmayın ama bilge ismi hiç hoşuma gitmiyor bebeklerde çocuklarda. Bende isim konusunda çok kötüyüm güzel isim bulamam benimde oğlum olucak ama bugün Miralp ismine denk geldim hoşuma gitti belki fikir olur sizede 🌸
Gunesazra hllaltas25 bilge çok fazla kız ismi olarak kullanılıyor erkeklerde daha güçlü isimler öneririm. Mustafa akif selim gibi isimler hoşuma gidiyor oğlum olsa olacak isimler bunlardı
hllaltas25 Meltemanneolsun ikisi de çok güzel ben iki isimde de insanlar tanıyorum Yağız daha güzel gibi
Meltemanneolsun hllaltas25 poyrazi ben istiyorum yagizi eşim istiyor ben poyaraza daha yakınım bakacağız artık doğuma kadar karar veririz 😊
hllaltas25 annesim220508 yaaa zevk meselesi kızımın adı da Nil o uyumda hoşuma gitti bilge ismini de severim kız ismi gibi mi acaba diye düşünme aşamasındayım 😊
annesim220508 hllaltas25 gönlünüzden nasıl geçiyorsa elinizi karnınıza koyup seslenin gözünüzde nasıl bir bebek canlanıyor kız mı erkek mi ben bilge diye seslendiğimde beyaz pembe kıyafetli bir bebek gözümün önüne geliyor 🌸❤️
Deleted33000 Bizde bugün oğlumun seçtiği isimler arasından kura çektik Eray ismi çıktı bizde onu koyarız büyük ihtimalle
Sdanur1 hllaltas25 genelde bilge ismini kızlarda duydum ama sizin kararınız tabiki.. biz Barlas koyacağız adları ile yasasinlar
Bebisiminannesii hllaltas25 Bilge ,kız yeğenimin adı. Hic erkek ismi olarak duymadim. Erkek için Bilgehan daha iyi bence
hllaltas25 Bebisiminannesii Bilgehan olarak da düşündüm ama çok uzun geldi biraz kısa olsun dedim ismi ama Bilgehan şeklinde de düşünüyorum 😊