gkceeclkk Bugün 35+3 kontrolüm vardi doktor 38+4e yani 18 şubata gün verdi hayırlısiyla inşallah. Nst de sanci cikar diye düşündüm çünkü karnim cok sertleşiyodu baskı oluyodu rahimde ama çıkmadı şükür
sevgi_bidak gkceeclkk bir gün sonra da ben hadi hayırlısıyla gelsinler inşallah bende 35+1 ı’m 38+3 e verdi 🤰❤
Gulcem gkceeclkk Benimde sancılarım arttığı için yarın sabah sezaryene alınacağım. 36+4 oldu. Benim de ikinci olacak. Aslında bugün hemen almak istedi ama evde kızıma sarılıp bir gece daha geçirmeden girmek istemedim. Umarım ilki gibi sorunsuz geçer bu seferde.
Ruzgargulus gkceeclkk Sag salim kucagınıza alın inşallah. Yanlış anlamazsanız sizin ve bebeginizin güncel kilosu kaç acaba
Nihal_04 gkceeclkk bende 33 haftalık ken gidcem kontrolle acaba bana da verir mi sezaryan günü doktor devlet buarada
Aybuke96 gkceeclkk ilk sezaryeninizi kaçıncı haftada olmuştunuz acaba, sağlıkla kucağınıza alın inşallah yavrunuzu☺️
tomrisinaannesi Gulcem merhaba bende sizin durumunuzdayım düzenli doğum sancıların başlamış dedi 37+4’üm yarın sabah alacaklar çok mu erken
gkceeclkk Ruzgargulus ben kilo almadim pek hamileyken cok kusup 7 kilo verdim simdi verdigimi aldim 58 kiloyum bebek de 2500🍓
meyro-2021 gkceeclkk bnde 35 haftalık tam yarın gidcem sezryan günü vercek 2 ci sezryanım benimde olcak inşallah hepimiz zamanında kucağımıza alalım
Merryy gkceeclkk bugün benimde kontrolüm vardı doktorum 18 şubata gün verdi normalde 36 olucam yarın ama 1 hafta geriden geliyordu ilk aylar ondan doktorum değiştirdi satımı ona göre 35 haftalığım 🙈