Öncelikle herkese merhaba ilk gebeliğim 30 haftalık olduk artık hazırlamak istedim tez canlıyımdır ne zaman hazırlicam eksik ne zaman bitcek diye kendimi yedim bittirdim ki zaten bebeğe çok şey alınması taraftarı asla değilim hep az ve gerekli kıyafet eşya aldım çünkü çabuk büyüyor hatta kıyafet almadım 5 tane almışımdır geri kalan arkadaşım çocuğu var 6 aylık onun yeni doğan takımları 6 9 aylık alcağım ben onuda mart gibi alırım belki bebişim doğduktan sonra her neyse valizimde eksik var mı bi bakın lütfen
Bebek için
Hastane çıkışı takım bataniye vs dahil
Bebek yedek kıayfet 3 takım 3 iç zıbın 2 çorap 15 bez ıslak mendil alt açma örtüsü pişik kremi
Süt sağma pompası biberon koymadım pompasında oldugu için
Emzik
Ne olur ne olmaz diye kullancam diye değil
Gögüs ucu slikon adını unttum 🫣🤭
Puset için kalın battaniye
Oda kapısı isimli süs
Anne için
Doğumdna hemen sonra elbise gecelik
Yedek alt üst takım pijama
Fotoğraf çekimi halim olurda pijama ve tacı
Makyaj malzemesi
2 iç çamaşır atlet kilot şeklinde çorap
Gögüs pedi
Normal orkid
Kilotlu bez dipendmiydi neydi
Saç şekilendirici
Ekstara çanta boy tarak
Çanta boy kolanya benim için
Pamuk boş poşet kirlileri koymak için kullanmadığım eşyaların içinde olmasını istemedim birde küçük orta boy havlu
Bu kadar hediyelik vs yapmadım mevlüte yapıcam sadece kolanya ve lokum alcam ama şuan almam saçma ani doğum olursa zaten onu etrafımdakiler halleder eksiğim varsa yazarsanız çok sevinirim 🥰 normal doğum istiyorum şuan öyle gidiyoruz aksilik çıkmazsa inşallah