Kızlar merhaba 3 4 gündür ayakta kaldığımda karnımın sağ tarafında bıçak saplanır gibi noktasal ağrı oluyor acile gittim idrar kan bebeğim kalbine baktılar bir sıkıntı yok çok şükür ama bu sorunda geçmiyor sizce neden olabilir böyle bir şey yaşayan var mı 🐣