Ceren_3333 Ftm-07 bende çocukluktan beridir var, dönemsel olarak başlıyor hep özellikle yazın. Maalesef geçmiyor, görmediğim tedavi gitmediğim doktor kalmadı diyebilirim. Hamile kaldığımdan beri olmuyor ama, inanılır gibi değil
OzgeSelcuk Ftm-07 benım egzamam çok aktifti 2 hafta önce cildiyeye gittim. İdrardı kandı derlen bir sürü tahlil verdim. Onların sonucunda bana advantan yazdı (kortizonlu krem ama gebeliğe engel değil çünkü lokal uygulama yapacaksın dedi) 3. Günümde egzamalarım söndü. Ayriyeten de bioderma atoderm insentive baume önerdi ikisi egzamamı söndürdü
Ceren_3333 OzgeSelcuk ben her ikisini de kullanmıştım zamanında hiç etkisini göremedim, senin adına sevindim canım
Egemom07 Ben egzama için değilde, gebelikte hapşırma için kullandım arka arkaya 20 kez oluyordu uzun süre kullandım dr bebekte de olur dedi 9 yaşında bşz hala bağlıyız allersete
OzgeSelcuk Ftm-07 ama sen doktora danışmadan kullanma çünkü bahsettiğim krem kortizonlu ve cilde uygunluğa göre veriliyor