İlkinde sabah bulantılarım vardı bide hazımsızlığım oluyordu..İkincide herseyden tiskinfim kokıiu hassasiyeti hala devam ediyo ikincisi cok ağır geciriyor..Aşerme olaraktada ikisindede tatlı yiyemiyordum ikisindede ekşi seyler yiyorum .. Cinsiyetimiz ikiside erkek 😊