Mor-kelebek sen bence bir kan ver kuzum için rahat etsin çünkü silik belli ama markadan markaya da farkediyor. Belki aynı marka yapsan daha koyu çıkacaktı kimyasal diye dusunme sakın. Test yaparak eziyet çektiriyoruz kendımıze ya 🥺 ben de 2 testi bozdum sabah sabah heyecandan. Testte çizgi belirdi ama bozuk test yani güvenemedim. Ardından 3. İdrarla bir tane daha yaptım çok silik çıktı dün ilk idrarla yapmıştım. Bakalım yarına tek testim kaldı olmazsam kesın kan verırım artık. Rabbim içimizi ferahlatır inşallah, böyle daha stres oluyoruz😟