Merhaba hanımlar bugün gebeliğimin 39+5. günü
Sabah uyandığımda herhangi bir nişan belirtim yoktu. Ancak az önce tuvalete girdiğimde vajinamdan çok yoğun sümüksü sarı ile yeşil renk arası bir jel geldi. Nişanın renklerini arastırdığımda illa ki kırmızı olmasına gerek olmadığını okudum. Böyle nie durum yaşayan var mı? Bu bir nişan ise doğumun yakın olduğunu mu anlamalıyım!