newmommmyy2 @Minikmucizemmm26 @eceeelmn bizim de beklenen 30 nisan ama azcık geri ileri olabilir heralde🙊 hepimizin benzer zamanlar, peş peşe yapıcaz doğumları heralde kızlar😃
Bende de 1 tane 12 li hastane çıkışı var
1 tane 5 li hastane çıkışı var.
4 tane de yenidoğan takım var ekstra. Daha fazla yenidoğan almiyim diyorum. Hatta bunlar bile çok gelir mi bilmiyorum ama markaları farklı. 2si kitikate, 2 si e bebek vs yani hepsini aynı beden almayın bence. Bazı markaların yenidoğanı 50, bazısı 52. Alırken boyutuna bakın. Küçülürse hepsi birden küçülmesin dedim.
2-3 tane uzun kollu body (0-3)
5 tane kısa kollu body aldm (0-3)
5 tane kısa kollu body( 3-6)
5 askılı body (3-6)
2 li ekstra alt aldım.
Pijama takımı (1-3, 3-6)
Ekstra tulum almadım, boyuna göre ve hava durumuna göre doğunca alırım dedim yaza denk gelecek olanları, sadece bodyleri aldm.
Yani yaza gireceğimiz için 3-6 ları kısa aldm, 0-3 leri karışık aldım😃 ortaya karışık oldu tam.
Yani herkes farklı birşey söylüyor , kimisi yenidoğanı 2 ay giydirdim diyor kimi 1 haftada küçüldü diyor. Bebeğin bedenine ve cinsiyetine göre de değişir, ilk 2- 3 ay için bişeyler almış gibi oldum sonrasında duruma bakıcam. Tam ara mevsime denk geldiği için bunu hep yaşicaz gibime geliyor. Birşey beğenince sürekli ayları sayıyorum önce sonra da hangi mevsime gelir kaç aylk olur diye hesaplamaya çalışıyorum🙊💕