39+2 deyim. Allah izin verirse normal doğum planlıyoruz. İlk gebeliğim değil ama bebeğim yok o yüzden acemiyim. Bugün aşırı vajinal baskı ve mide bulantısı baş gösterdi. Nişan vs yok. Sadece ara ara adet sancısı gibi sancılarım oluyor. Mide bulantısı doğumun çok yaklaştığının bir belirtisi olabilir mi? Daha önce yaşayan var mı? Şimdiden teşekkürler