Merhaba, 2 doktora göründüm biri Multivitamin yazdı içerisinde 10 mg demir içeriyor bu yeterli dedi. Diğer doktor ise demir eksikliğim olduğunu söyledi ve demir ilacı yazdı. Kafam karıştı.. ikisini birlikte kullanmanın bir zararı var mı acaba? Çünkü Multivitaminde bulunan demir oranı az geldi bana