Zehra_arsln evet hangi günler ne kadar çalışacağını işyeri belirliyor. Bir de ücretsiz izin kullanmayacaksanız eğer ilk çocuktan sonra işkur destekli yarım zamanlı çalışma da var. Yine yarım çalışıyorsunuz işkur 2 ay maaşınızı tamamlıyor yani yarı paranızı tamamlıyor. Eğer 2. Çocuksa 4 ay. 6 aylık ücretsiz izni kullanmayacakswnız eğer işkurdan girip 2 ay sonra kısmiye geçmeniz daha mantıklı