Güzel anneler , anne adayları burda heyecanınızı paylaşmak güzel hikayelerinizi okumak öyle güzeldi ki şimdi sıra bize geldi çok şükür cuma günü ikinci kızımla kavuşacağız çok şükür o kadar heyecanlıyım ki ne hissedeceğimi bile bilmiyorum içim içime sığmıyor ilk kızım normal doğumdu bu defa sezeryan olacak hem dualarınıza talibim hem de önerileriniz varsa benim için çok kıymetli olacak ❤️🙏