Dilaraknsz 32 haftalık gebeyim . Kasılmalarım var ara ara halen devam ediyor . Acısı yok kısa sürüyo ama 2-3 saattir ara ara devam ediyor. Emin olamadım ne kadar sürerse doktora gitmeliyim
Kahvesever12 Dilaraknsz bende 32 haftalığım bende de oluyor bi gece sabaha kadar uyuyamadım hatta doktora gittim doktor bebek artık büyüdüğü için normal yalancı sancılar başlar bu haftalarda dedi. 34 de nstye giricem bu zamana kadar hiç olmamıştı bende de korkuttu ama doktor normal dedi bekliyorum bakalım