Bahar77777 kızlar bence o yasak mı bu yasak mı diye araştırınca her şey ya riskli çıkıyor ya da yasak oldukça bizim canımız daha çok o şeyi çekiyor 😅 o yüzden çok sorgulamamak lazım. Zaten ben doktoruma sormuştum ne yiyip içeyim diye her şeyi ye iç dedi yani ne bileyim eti veya yumurtayı çiğ yememem gerektiğini biliyorum, pastörize olmayan süt ve ürünlerini tüketmemem gerektiğini biliyorum bir de yeşillikleri çok iyi yıkıyorum. Bunlar bana yetiyor. Hiçbir sorun da yaşamadım. Ha zaten ben normal zamanda da sağlıklı beslenen biriyim abur cuburla çok aram yoktur mesela belki de o yüzden daha rahatım beslenme konusunda