Rmysgndgms Merhaba kızlar ben 8 Ocak gece çatlatma iğnesi oldum. Bu sabah kan verdim 210 çıktı normal mi değer acaba?
mucizemom8 Rmysgndgms yeni olduğu için normal yeni olduğu için değer çıkmıştır iki gün sonra tekrar kan ver inşallah sağlıklı gebeliğin olur 🙏♥️
Lovebaby27 Rmysgndgms canım çatlatma iğnesinin etkisi 10.13 gün gün diyorlar benim 13.günüm test yaptım negatif çıktı sen hamilesin kessin 2 gün sonra tekrar kan ver artışı kontrol et
Ozlemmm3535 Rmysgndgms canım çatlatma iğnesinden 22 gün sonra mı 200lü değer çıktı ? Daha önce evde test yaptınmı ? Bende ayın 18inde çatlatma iğnesi oldum hiç regli belirtim yok idrar testlerim hep negatif 🥹
Rmysgndgms Ozlemmm3535 Canım 18 gün sonra idrar testinde pozitif gördüm 21 gün sonrası kan vermiş oldum 120 çıkmıştı
Ozlemmm3535 Rmysgndgms ayyy umut oldun bana benimde hiç regli belirtim yok çatlatma iğnesinin üstünden 15 gün geçti şeffaf uzayan akıntım var bugün inşallah bende hamileyimdir 🌸
Rmysgndgms Ozlemmm3535 inşallah canım benimde akıntım vardı öğrenmeden önce. Rabbim gönlüne göre versin inşallah
Rmysgndgms Lavinyam06 iğne hep kasık ağrısı ve böbrek ağrısı yaptı bende. Adet benzeri sancılarla devam etti
Lavinyam06 Rmysgndgms ne kadar süre sonra başladı peki belirtiler ben cuma günü akşam oldum belirti yok bende
Lavinyam06 Rmysgndgms bende sadece iğne batma hissi var yumurtanın oluştuğu tarafta başka belirti yok şuan