mucizemom8 bende 10 haftalıkken kürtaj oldum 8 haftalık bebeğimin kalbi durmuş . Kan pıhtılaşma sorunum varmış . Şuanda her gün kendime göbekten iğne vuruyorum. 5. Ayımda hamile kaldım geçen ay çok ümitlenmiştim ama olmayınca yıkılmıştım sonra hepten ümidimi kestim . Ama kendimi mutlu etmeye baktım durduk yere kahkaha bile attım yani kafamda toparladım . Tek göğsümde şuan hatırlamıyorumda hangisiydi felaket bir sızı . Tek göğüs olduğu için benimde umudum yoktu . Belki sizinde hamileliktir belki de değildir ama bir ihtimal tek göğüsle başladı benim böyle uçtan başlayan bir sızı