Merhabalar,
2 düşükren sonra kan sulandırıcı iğne kullanmaya başladım. Şuan 3. Ayımı doldurdum 4.ayımın içindeyim.
Diş ağrısı için tedavi görmek istedim , doktorumda bi sakınca görmediğini tedavi olabileceğimi söyledi. Diş hekimimde çekim işlemi uygulayacağını belirtti. Yanlız kan sulandırıcı iğneyi 1 gün vurulmamamı söyledi. Doktorumda onayladı. 1 gün kan sulandırıcı iğnemi vurulmasam bi sorun teşkil eder mi? Öyle bi durum olsa doktorum bebeğimi riske atmazdı diye düşünüyorum ama yinede tedirgin oluyorum. Fikriniz nedir?